eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Raiifeisen] - schodzi na psy ? › Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
  • Data: 2003-02-02 11:01:12
    Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2 Feb 2003 10:07:11 +0100,
    osoba podpisana: a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl>
    napisała:
    >
    >> Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
    >
    > No i własnie dokładnie przyczepiłem się tytułu Twojego posta. Nic nie
    > sprawdziłeś do końca (sam to napisałeś), bo po co się męczyć ? - lepiej od razu
    > napisać w niusach coś ciekawego - przyciągającego uwagę ;))
    >
    >
    >> Natomiast  _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
    >> pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
    >> zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
    >> Niestety RCB nie jest jedyny :-(
    >
    > Z tego co się orientuję to w każdym banku obowiązują takie regulacje, że klient
    > posiadający w nim np. rachunek ma prawo zgłosić zapytanie lub reklamację
    > dotyczącą swojego problemu, a bank ma obowiązek to wyjaśnić ;)))

    >czy może w tym
    > przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????
    >
    Regulacje pewnie są, jeśli koniecznie chcesz mogę zgłosić pisemnie
    reklamacje. Tylko na przykład:
    Próba wyjaśnienienia szczegółów przelewu w ING na kasę mieszkaniową
    trwała tydzień i gdyby nie jedna dobra dusza to pewnie by się to nie
    skończyło.
    Próba wyjasnienia dlaczego przelewy (tym razem w mBanku ) 2
    stycznia poszły nie w takiej kolejności jak deklaruje bank. Odpowiedzi
    różne.

    W przypadku tej awarii KIR-u w zeszłym roku. Pracownik Rajfiego nie
    potrafił nic sensownego odpowiedzieć, nie wpadł na pomysł, żeby "pchnąć"
    gdzieś dalej.
    Więcej ?

    Dlaczego niby tym razem miałoby być inaczej ?
    O juz wielokrotnie przytaczanym wypinaniu się banków na klientów, którym
    nie chcą udzielić kredytu szkoda pisać.

    Nietety, wygląda na to że dopiero publiczne napiętnowanie zmusza ludzi z
    banku do zającia się sprawą. I co dziwniejsze, z obsługą niestandardowych
    sytuacji jest coraz _gorzej_[2] choć wydaje się że powinno byc
    odwrotnie.
    >
    >> [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
    >> rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
    >> pracodawcy"
    >
    > O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
    > który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
    > innego pracodawcy ?????
    Chcesz powiedzieć, że ze służbowego komputera możesz sobie bluzgać
    klienów ?[1]

    KJ

    >
    >
    > A.
    >

    KJ
    [1] - bo mimo wszystko nie wierzę, że jest to włamywacz który wpiął się
    w sieć rajfiego i z niej pisze.
    [2] - a przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie.
    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1