    From: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen Bank
    Date: 19 Apr 2003 08:33:24 +0200
    Sender: w...@d...pingwin.waw.pl

    Sat, 19 Apr 2003 08:04:18 +0200, Premier pisze:

    > Czy kto? mia? mo?e jakie? problemy z kart? kredytow? Raiffiego lub innymi
    > jego produktami ?

    RORa polecam (poza marnym oprocentowaniem), natomiast wkurza mnie idiotyczna
    skrupulatno?ae przy weryfikacji adresata przelewu (przy przelewach
    przychodz?cych). Moja lepsza po?owa ma dzilone nazwisko, ale czasem dla
    uproszczenia pos?uguje sie tylko moim - RB bardzo ?adnie "wstrzymuje"
    przelewy je?li przychodzi? na 'Wojciech i Joanna Pi?cek". Wstrzymuje i potem
    ??da potwierdzenia ?e si? przelewu spodziewamy.

    IMHO durne i nie wiem kogo ma broniae/ochraniaae.

    --w