    From: Jacek <y...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o fundusze w mbanku
    Date: Mon, 05 May 2003 00:45:18 +0200

    Baton wrote:

    > 3 pytania:
    >
    > 1. Czy w supermarkecie pojawia sie fundusze CU (szczegolnie interesuje
    > mnie CU Polskich Akcji). Jesli tak to kiedy?

    Wątpię. TFI chcąc wystawić swoje fundusze w SFI mbanku muszą nie tylko
    zrezygnować z opłat manipulacyjnych ale i podzielić się z bankiem swoim
    zyskiem. Raczej można tego oczekiwać po funduszach słabszych (lub
    szukających nowych kanałów dystrybucji) a CUA ma ostatnio dobre notowania.

    > 2. Czy pojawia sie fundusze CA (szczegolnie interesuje mnie CA IB Top
    > Ameryka)

    Jak wyżej. Kiedyś coś tam mówili, że ma się jakaś Warta pojawić, no ale
    widać chyba się rozmyślili.