    From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Dietra ....
    Date: Wed, 7 Jan 2009 23:06:18 +0100

    > Zadałeś złe pytanie. Prawidłowe powinno brzmieć: "ile już stracił Dieter
    > na
    > swojej nietrafionej prognozie i ile jeszcze straci gdy po skończeniu
    > korekcyjnego odbicia dojdzie do wypełnienia spadkowej piątki zgodnie z
    > teorią
    > fal Elliotta" ?

    Czy jesteś w stanie na chwilę zakopać (polityczny) topór wojenny i dla
    wspólnego dobra userów tej grupy wyrysować nam tą całą "spadkową piątkę" bo
    ja jej jakoś nie mogę zauważyć ?.

    > p.s. A ile ty straciłeś?

    Jak na razie nic. Z rok dwa musze potrenować "na sucho".
    Póki co z 23000 użytkowników na symulatorze jestem na 3300 pozycji (5 %
    zysku) (gdzieś na 4000 grających z zsykiem, ale nie przywiązywałbym do tego
    żadnego znaczenia) ...
    Zainteresowałem się giełdą z czystego przypadku gdzies około 1 roku temu.

    Dr.Endriu