    From: "pluszowy miś" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Date: Thu, 18 Jun 2009 13:53:43 +0200

    > Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS pod "światłym"
    > przywództwem
    > J.Kaczyńskiego czyli Gomułkowszczyzna-bis już nie wrócą.
    > Większość wyborców jesienią 2007r. oraz w niedawnych wyborach do
    > Europarlamentu powiedziała jasno i wyraźnie, że na bajki braci Kaczyńskich
    > Polsce solidarnej i prawej i sprawiedliwej IV RP już się nie nabierze.

    Dla wyborców PO, może zrozumieją...

    a+b+c+....z = wynik rozumowania, ocena egoistycznej jednostki, która jeśli
    uzna, że sama doszła do sumy rozumowania samodzielnie, to będzie się potem
    tego trzymała...

    a teraz wyborco PO zastanów się co będzie jak zmienna powiedzmy "a" jest
    fałszywa np. że mieliśmy państwo totalitarne, .... albo inne zmienne w
    równaniu fałszywie Tobie wyborco PO podsunięto(nielegalne podsłuchy,
    korupcja vide raport widmo Pitery, obrażanie, naśmiewanie się, argumenty ad
    peronam etc. itp.)... Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to
    działania sztabu ludzi którzy spowodowali, że myślisz jak myślisz.... Sztuką
    jest rozebranie tego wyniku na czynniki pierwsze ale to trudne, bo "ego" na
    to nie pozwala(przyznanie się do błędu... co ? ja inteligent , mądry,
    wykształcony i światowy wyborca partii elitarnej PO mogę się mylić? ) ...
    Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących :)