  • Data: 2009-06-18 12:18:22
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pluszowy mi? wrote:

    > Dla wyborców PO, może zrozumieją...
    >
    > a+b+c+....z = wynik rozumowania, ocena egoistycznej jednostki, która jeśli
    > uzna, że sama doszła do sumy rozumowania samodzielnie, to będzie się potem
    > tego trzymała...
    >
    > a teraz wyborco PO zastanów się co będzie jak zmienna powiedzmy "a" jest
    > fałszywa np. że mieliśmy państwo totalitarne, .... albo inne zmienne w
    > równaniu fałszywie Tobie wyborco PO podsunięto(nielegalne podsłuchy,
    > korupcja vide raport widmo Pitery, obrażanie, naśmiewanie się, argumenty
    > ad peronam etc. itp.)... Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to
> [...]

    Ja jestem wyborcą PO. Nigdy nie uważałem, że PiS stworzył państwo
    totalitarne. Głosowałem na PO bo ich program gospodarczy odpowiadał mi
    najbardziej. Tzn był najmniej obrzydliwy czy jak kto chce to określić. I
    tyle. Całe to Twoje rozumowanie nie trzyma się jednego kawałka. Zakładasz,
    że tylko Ty zauważyłeś manipulacje, i że tylko Ty nie dałeś się na nie
    nabrać. Dla tych co głosowali na PO argumenty są gdzie indziej. Ja chciałbym
    by wszystko było prywatne. Szkoły i szpitale też. Nie uważam by jakikolwiek
    urzędnik był ode mnie mądrzejszy. Nie podoba mi się w PiS przekonanie, że
    urzędnicy wiedzą najlepiej. Uszczęśliwianie ludzi na siłę. Wole pływanie
    Tuska. Jak puści bąka, a ludziom się to nie podoba to się z tego wycofuje.
    Premier ma tak sterować by większość była zadowolona, a nie tak by on był
    zadowolony. Wolę to niżby miał wcielać swoje chore pomysły na siłę. Boję się
    ludzi, którzy wiedzą lepiej. Greenspan wiedział lepiej od rynku ile wart
    jest kredyt i mamy co mamy. Pomylił się jeden urzędnik, a sprzątać i płacić
    muszą wszyscy. Mnie się to wydaje oczywiste, a jedna 45% Polaków uważa, że
    za PRL'u było lepiej. Lubią jak inni za nich myślą, a sami siedzą przed
    telewizorami z piwkiem i narzekają.