  • Data: 2009-06-18 12:29:58
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Czy uważasz, że obniżenie stawek PIT, eliminacja podatku od darowizn i
    > spadkowego dla I grupy, zmniejszenie składki rentowej i walka o obniżenie
    > stawek notarialnych i sądowych, to jest nic , jak na 2 lata rządów PIS ?

    W porównaniu z tym, co napisałem i przypomnę za moment - to co piszesz to po
    prostu kosmetyka.

    > Czy uważasz, że wprowadzenie podatku od dochodów kapitałowych, za czasu
    > SLD to zmniejszenie podatków ?

    Wymieniłem 2 obniżki wobec których cała reszta to z mojego pynktu widzenia
    pikuś
    - CIT
    - LINIOWY 18%

    Żaden inny rząd po 89 nie zrobił tak potężnej obnizki podatków.

    > Czy uważasz , że mityczny okres Wilczka, gdy PRL już się rozpadł, a
    > demokratyczne państwo rynkowe, jeszcze nie powstało, jest możliwy do
    > powtórzenia w jakimkolwiek normalnym państwie ?

    Tak uważam - w normalnym państwie wolność gospodarcza powinna byc
    zwiększana, a nie ograniczana jak to robiły kolejne rządy po 89r.
    BTW to samo LSD, a raczej rząd z nich powstały - pieknie sie popisali np w
    sprawie zaszczucia Kluski; to jedna z ciemnych stron nie pozwalająca mi ich
    uznać za wartych mojego wsparcia.