  • Data: 2002-04-18 19:11:47
    Temat: Re: Przelewy z konta firmowego
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a9n4n0$noo$1@news.tpi.pl...

    > dowolnych

    > Ale raczej koszt tych przelewów nie będzie KUP

    Ano nie bedzie. I w ogole po co ponosic koszt jak mozna przelac za darmo z
    prywatnego ?

    Przy okazji, dla jednoosobowych firm, ktore potrafia generowac straty
    trzymanie srodkow na rachunku mBiznes stalo sie sensowna mozliwoscia
    unikniecia opodatkowania. Jest to sensowne, bo oprocentowanie jest na tyle
    wysokie (8,25), ze nawet nominalne wyzsze (np. LG 9,00) z podatkiem go nie
    'przebija'. Problem tylko taki, ze transakcje bankomatowe karta platne, sama
    karta platna, no i przelewy platne.

    W kazdym razie jakies bardziej dlugoterminowe nadwyzki srodkow chyba jest
    sensownie tak lokowac, przy zalozeniu, ze w ogole nas interesuje lokowanie w
    banku.

    M.