  • Data: 2002-04-18 21:00:29
    Temat: Re: Przelewy z konta firmowego
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:a9nbpi$4h9$1@info.cyf-kr.edu.pl...
    > Wydaje mi sie, ze w przypadku 1-osobowej DG, US byc moze moze miec i checi
    > ale nie mozliwosci. Jesli tylko nie beda te dziwne przelewy (oraz koszty
    > bankowe z nimi zwiazane) zaliczane do KUP, to US bidulek bedzie bezradny
    > (przy tej formie dzialalnosci firma nie posiada wlasnych pieniedzy jako
    > takich) a wlasciciel firmy moze sobie robic na rachunku firmowym co mu sie
    > podoba. Inaczej byloby w przypadku osoby prawnej.

    A co w przypadku kilkuosobowej DG? Czy jest podobnie? Muj znajomy mial
    problem z BSK, otoz regulowal duza czesc swoich rachunkow firmowych z
    prywatnego konta (mial zalozaona s.c. ktorej konta nie uzywal)... po pewnym
    czasie zadzwonil do niego przedstawiciel banku z ostrzezeniem, ze jesli
    nadal bedzie tak wykorzystywal prywatne konto (do platnosci firmowych) to mu
    je zablokuja. Uzasadnial to zakazem jaki NBP nalozyl na banki komercyjne,
    czy cos takiego...

    Pozdrawiam

    BAton