  • Data: 2002-04-18 20:05:12
    Temat: Re: Przelewy z konta firmowego
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No jest, ale dlaczego po prostu nie na swoje prywatne ?
    >
    > M.

    Odpowiedz jest prosta takiego konta nie mam, po to by nie ponosic kosztów
    prowadzenie kosztów konta tradycyjnego.
    A korzystając z kont tradycyjnych rodziny można pieniądze takie wypłacić w
    okienku pomijając trud związany:
    1 z szukaniem bankomatu euronetu
    2. koszt wycofania pieniędzy w bankomatach innych banków tradycyjnych (przelew
    jest tańszy niż wypłata z bankomatu)
    Prosze zauważyć, że jedyną forma otrzymania gotówki z konta internetowego jest
    wypłata w bankomatach.