  • 1. Data: 2004-03-20 09:11:49
    Temat: Re: Propozycja z Citi (KK)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    David Sownicki <d...@v...net> wrote:
    > 20%. Na to dzwoniacy mi powiedzial, ze oni mi obniza ale musze im
    > wyslac faxem kopie, ze ktos mi dal propozycje nizszego
    > oprocentowania. Mam na to czas do maja. Skad tu wziasc taka
    > propozycje?

    Powiedz, ze sam sobie znalazles propozycje - Visa Nowa Raiffeisen Banku:
    http://www.raiffeisen.pl/45b10536a3a68ef7ff50177a33a
    ab59b

    "Jeżeli posiadasz kartę kredytową w innym Banku wystarczy, że przedłożysz 3
    ostatnie wyciągi lub historię konta karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące.

    Karta VISA Nowa może przejąć Twoje zadłużenie z karty wydanej przez inny
    Bank. "

    Jak Citek nie bedzie chcial negocjowac to niech cie w noc caluja. Innym
    daja. Jak Tobie ine dadza - znaczy sie im nie zalezy - nie widze pwodou,
    zeby Tobie tez mialo zalezc

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-20 09:50:24
    Od: Mariusz Smolinski <m...@e...pl>

    Micha* 'Amra' Macierzy?ski wrote:

> [...]

    Wystarczy xero reklamy raiffeisena z dowolnej prasy wyslac do nich na fax.