    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z bankomatem
    Date: Fri, 15 Feb 2008 19:48:05 +0100

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 12:35:48 +0100, glang napisał(a):

    > Sprawa ma się tak:
    > Bankomat w budynku PeKaO SA. Na monitorze wyświelta się info "Bankomat
    > obsługuje EURONET". Na bankomacie naklejka bankomat PeKaO SA. Pytam w banku
    > czyj bankomat Pani mówi że Euronetu.
    > A że w Euronecie karty Kredyt Banku mam bez prowizji to biorę kasę. Dzisiaj
    > ściągają z konta 105!!!! zł prowizji. Okazuje się że to bankomat BPH :). Mam
    > też konto w BPH i mogłem sobie z niego pobrać kasę za 1 zł /konto firmowe/.
    > Ale to szczegół.
    > Pytanie za 100 pkt. Czy jest szansa i jak odzyskać tą prowizję?
> [...]

    Przerabiałem to kilka lat temu:
    Bankomat w Centrum Warszawy ul. Emilii Plater 53 wieeelki biurowiec,
    maszyna stała przed wejściem do BPH (nie w oddziale) i bylo na nim
    napisane, że obsługuje go Euronet więc wypłaciłem kartą mBanku, a z konta
    zeszła też prowizja.
    Napisałem banku BPH, opisałem dokładnie sytuację jak oznakowany, jakie
    nalepki, gdzie stoi i lokalizacja nie sugeruje, kto jest właścicielem.

    Otrzymałem odpowiedź, że mam rację, że bardzo mnie przepraszają i dalej
    same serdeczności. Po danych osobowych wykryli, że mam też konto w BPH i
    zwrócili mi prowizje na konto w BPH.
    Po 2-3 tygodniach na bankomatach BPH pojawiły się nalepki:
    "Bankomat jest własnością BPH obsługuje go Euronet" czy jakoś tak.

    Zwracam uwagę, że teraz po tej feralnej fuzji znów pomieszały się bankomaty
    i jak ktoś przyzwyczajony do jakiegoś bankomatu to może się naciąć. W tej
    sytuacji proponuję pisać pismo do centrali i wyjaśniać.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net