    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
    Date: Mon, 26 Mar 2007 03:08:10 +0200

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Krzysiek, po raz kolejny przekonuje sie, ze dyskusja z Toba jest bezcelowa.
    > Wybacz, ale wieksze mam zaufanie do osoby ktorej to dotyczylo i tego co
    > widzialem niz do Twoich niepopartych zadnymi dowodami wypowiedzi.

    A ja mam wieksze zaufanie do siebie i tego co sam widzialem na wlasne
    oczy niz do tego co kto slyszal ze drugi widzial. Proste, nie?

    Widziales jakis rzeczywisty dokument potwierdzajacy "sprzedaz dlugu",
    albo moze ta osoba widziala, czy tylko miala do czynienia z pismami
    od "firmy windykacyjnej"? A moze widziales oferte sprzedazy owego
    dlugu, np. w Internecie?
    A te pisma, tam byl pewnie okreslony rachunek bankowy wierzyciela?
    Kto nim byl?

    Wpisz sobie w google jakiegos kruka, presco czy jak sie tam dana
    firma nazywa i bedziesz dokladnie wiedzial jak to dziala i na czym
    polega.

    Wejdz na strone dowolnego takiego biura informacji gospodarczej
    i przeczytaj ich oferte i zasady dzialania.

    Przyznaje ze w tej chwili dyskusja ze mna istotnie moze byc bezcelowa,
    chyba ze znajdziesz jakas nowa informacje, ktora wniesie cos do tej
    sprawy.

    Nie twierdze ze w ogole sprzedanie takiego "dlugu" jest niemozliwe
    - oczywiscie, jest mozliwe, ale tym bardziej zjawilbym sie wtedy
    na miejscu tego znajomego w prokuraturze (zwlaszcza jesli nie
    dostal zadnego kwitu z sądu).
    --
    Krzysztof Halasa