    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Date: Wed, 11 Jun 2008 17:02:14 +0200

    Użytkownik "Stefano" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:g2onij$lh$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem w stanie realnie spłacac ok.500 zł m-cznie - przy kredycie
    > bankowym splacilbym wszystko w ok. 4 lata.
    > Zadne zabezpieczenia niestety nie wchodza w rachubę - generalnie nic nie
    > posiadam , zadnych nieruchomosci,ruchomosci etc...
    > Czyli nie wyglada to za różowo....

    Nie wygląda różowo. Dlaczego tak niewielka kwota miesięcznej spłaty? Nie
    wchodzi w rachubę podjęcie jakiejś ciężkiej pracy za granicą i zarobienie
    tych 15k w kilka miesięcy (choć ten silny PLN działa akurat tutaj na Twoją
    niekorzyść)?

    Brak zabezpieczeń wyklucza raczej sensowne rozwiązania pożyczkowe (pomijam
    tu rozwiązania natury mafijnej). Jeśli rzeczywiście niczego nie posiadasz,
    najlepszą opcją może być poczekanie aż te nalezości się przedawnią. Ale
    wtedy to raczej już będzie koniec Twojej przygody z sektorem bankowym w PL.
    Przynajmniej formalnie.

    15k to nie jest dużo pieniędzy, więc musisz sam ocenić czy warto. Pozostaje
    jeszcze opcja typu zdobyć skądś (w sensie zarobić) kilka k i postawić w
    kasynie na "tuzin" czy "rząd". To już będzie x3, jeśli się uda.

    Co do kredytów, sprawdzałes Lukas i Getin? Mam pewne podejrzenia, że oni
    zazwyczaj nie sprawdzają w BIK dla niezbyt wysokich kwot, zawsze jest to
    jakaś szansa, o ile banki te nie należą do banków, w których jest
    przeterminowane zadłużenie.

    marekz