    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Date: Wed, 11 Jun 2008 16:15:01 +0200

    Użytkownik "Stefano" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:g2oioo$qsn$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Czy orientujecie sie może w jakim banku można uzyskać pożyczkę bez
    > weryfikacji w Biku ?
    > Jestem zadłużony w kilku bankach na ok.15.000 zł , należności sporo
    > przeterminowane ( jedna nawet z komornikiem na karku ) - odpada więc
    > mozliwosc wziecia kredytu konsolidacyjnego.
    > Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu na taką sumę abym mógł
    > pospłacac wszystkie swoje zaległosci i miec jedną stała ratę ?
    > Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
> [...]

    Bank nie jest w stanie. A na jak długo chciałbyś to pożyczyć i co byłoby
    zabezpieczeniem? Kwota w sumie nie jest duża i jesli tylko istnieje jakies
    realne zabezpieczenie tego, to możliwości się na pewno znajdą.

    Natomiast co do spłacania, z całą pewnością zignoruj to co usiłuje
    egzekwować komornik, spłacaj w miarę możliwości całą resztę. Oczywiście o
    wskazaniu do rezygnacji z uzyskiwania opodatkowanego dochodu itp. rzeczach,
    do czasu wyjścia na prostą nie muszę pisac, bo to na pewno wiesz.

    marekz