    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polecony.. spam
    Date: 9 Dec 2002 12:46:07 +0100

    On Mon, Dec 09, 2002 at 11:16:23AM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

    >Dlaczego w regulaminie promocji nie oglosza, ze spamowanie bedzie
    >rownoznaczne z blokowaniem konkursowego "konta" ?
    >W allegro dziala, wszexzie dziala - a Inteligo ma to gdzies.
    >Za malo im jeszcze Gazeta Bankowa swgo czasu dowalila za te akcje.

    Nam to piszesz? Przeciez ja sie z Toba zgadzam.

    >Nawet nie ma komu tego zglosic. Ale teraz kazda "zachete" bede im
    >podsylal na ich adres - w sumie placa ludziom za czytanie tych maili -
    >to nich doplacaja do swojej akcji....

    Nie dziala, na poczatku przepraszali (formulka #4) a potem juz
    przestali. Dlaczego nikt z nich nie zda sobie sprawy ze pewne sposoby
    reklamy odstraszaja od produktu (moj znajomy powiedzial ze nigdy nie
    kupi idei, dlatego ze ciagle powolywali sie na pewnego fizyka, do
    czego nie mieli zadnych podstaw).

    --

    --w