  • Data: 2009-12-29 14:39:45
    Temat: Re: Polbank - linuks
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 11:38:06 +0100, MaciekZ napisał(a):

    > Gdyby ktoś miał problemy, to w duchu Wolnego Oprogramowania, chętnie
    > służę pomocą ;-)

    Właśnie wczoraj próbowałem dokonać eksportu z IE i niestety
    niepowodzenie: mogę wyeksportować tylko certyfikat bez klucza prywatnego.
    Twierdzi coś w stylu, że klucz prywatny jest określony jako
    nieprzeznaczony do eksportu.

    Czy może mieć znaczenie,że tworząc certyfikat wybrałem wyższy poziom
    bezpieczeństwa, bo chciałem musieć wprowadzać dodatkowe hasło przy każdym
    użyciu certyfikatu?