    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 30 Mar 2021 06:14:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podatek od lokat - Stypułkowski
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 marca 2021 o 14:42:26 UTC+2 Alf/red/ napisał(a):

> [...]
    odpłynęły, bank już teraz planuje udostępnić szerzej swoje usługi inwestycyjne.

    Ta, myślą, że frajerów znajdą, akurat im "nie odpłynie", wszyscy się rzucą pompować
    mBąkowe fundusze, żeby tylko kary za depozyt nie zapłacić. citi za polecenie kogoś,
    kto wpłaci 400k daje 2k, a jak ktoś wpłaci 4M, to 7k. Nagrody, nie kary.

    > Pytał mnie kolega kilka miesięcy temu - mam dwie stówy bo mi się
    > obligacje skończyły, co zrobić? Radziłem mieszkanie, ale się nie
    > zdecydował, kupił znowu czterolatki..

    Mieszkanie za dwie stówy?
    Chyba udział w jakimś "hotellusie" (jeden taki widzę na rogu, jak wracam z pracy,
    pięć pięter szkieletu, robotników zero, ale chyba dwa żurawie stoją, przyjrzę się
    dziś, dziwne, żeby nie zabrali, jeszcze się przewrócą - a sporo zainwestowali, np.
    schowanie pod ziemię ze 3 przęseł 110kV - to na spółę z tym z drugiego rogu, co też
    ma działkę na kręgielnię - ale ten jedynie drzewa zdążył powycinać) albo coś
    patodeweloperskiego - np. lokal użytkowy do wynajmowania na mieszkanie 15m^2, choć tu
    trzeba trochę dołożyć, bo 14k za m^2.
    Albo na spółę z kimś takie mieszkanie-bliźniak, co to dwa wyjścia na korytarz, dwie
    kuchnie, dwie łazienki i dwa pokoje połączone łatwymi do zamurowania drzwiami - wtedy
    jest ponad 25m^2, więc VAT 8%, a nie 23% ;>
    Albo się przeprowadzić do takiego mieszkania z "dobudówką" (druga kuchnia, drugie
    drzwi na korytarz, druga/trzecia łazienka i jeden pokój) - najpierw myślałem, że to
    dla kogoś, kto chciałby np. mieć obok starszego rodzica, który jednak wciąż chce
    mieszkać samodzielnie - ale potem jeszcze pomyślałem o wynajmie - choć nie wiem, czy
    to tak fajnie mieszkać z wynajmującym (w obie strony) w sąsiednich drzwiach.

    > PS zanim pójdzie hejt na Stypułkowskiego, to przypomnijcie sobie za co
    > poszedł ostatnio, i czy się zmaterializowało

    A za co poszedł, bo nie pamiętam?
    W ogóle zastanawiam się, kto jeszcze tego idioty słucha - widać nikt, skoro już takie
    głupoty wymyśla, żeby tylko zaistnieć w mediach. Parcie na szkło ma odpowiednie.
    Chyba że to wypowiedź anty-PISowa.
    A bank podobno biedny, 60 milionów rocznie traci z powodu nadpłynności.
    Ciekawe ile by stracił przy utracie płynności ;P