eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo jakim czasie MBank wypłaca "nagrody" za założenie konta? › Re: Po jakim czasie MBank wypłaca "nagrody" za założenie konta?
  • Data: 2023-03-04 09:12:34
    Temat: Re: Po jakim czasie MBank wypłaca "nagrody" za założenie konta?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 3 marca 2023 o 23:01:25 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Kredytowe karty czasami ;) dają zyski kredytobiorcom.
    > Ogólniej -- kredyty nie są złe, ale mogą być źle wykorzystane.
    > Ogólniej -- różne ,,produkty bankowe'' nie są złe, ale mogą być
    > źle wykorzystane.
    > Ogólniej -- różne osiągnięcia ludzkości nie są złe, ale mogą być
    > źle wykorzystane.
    > Itd...

    Mieszasz.
    Co innego kredyt, szczególnie 0%, na spłacenie którego masz pieniądze (szczególnie na
    koncie oprocentowanym), a co innego taki, na spłacenie którego nie masz - ten jest
    "na karku".

    > Można wziąć kredyt zyskownie -- wziąłem kiedyś na BARDZO wysoki
    > procent, ale zarobiłem tak dużo dzięki temu kredytowi, że owe
    > odsetki niewiele znaczyły...

    Biznes to insza inszość, tu kredyt może być najmniejszym ze zmartwień.
    "Dbaj o interesy za dnia, ale bacz, by nie spędzały ci w nocy snu z powiek!"

    > Wszelkie dobra należy ,,brać'' z rozmysłem, w szczególności:
    > kredyty, ww. powszedni chleb i masło -- także... [nawet tanie ;)
    > mleko z Biedronki w nadmiarze daje zgubne skutki -- choćby nadwagę]

    W przedwojennej "instrukcji oficera piechoty" było napisane: "przed każdym działaniem
    wykonać pracę myślową".
    Nawet zwykły żołnierz musi kieć pomyślunek - dostaje karabin do łapy!
    Baloun nie dostawał, ale Forrest Gump tak (a to na autentyku, vide "mcnamara
    morons").
    W PL szczególny niedostatek :(