  • Data: 2005-05-04 16:20:34
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > E tam. O ile omija się produkty "made for kaufland", to jest to sklep
    > dobry _i_ tani dla codziennych zakupów. Mnie odpychała od tego sklepu
    > praktycznie tylko brak możliwości płatności kartą.
    Przed ostatnim Bożym Narodzeniem otwarto Kauflanda na wschodnich
    krańcach Świdnika (jakieś 400 m od mojego bloku). W gazetkach, jakimi
    zaśmieca w/w sklepik okoliczne wycieraczki :-) reklamowano płatności
    "cash only" jako wielką zaletę pozwalającą uniknąć wliczania w ceny
    prowizji od transakcji karcianych. Stąd też moje wielkie zaskoczenie, że
    gdzieś się wreszcie "złamali" ;-)

    Przemek

    PS. Świdnicki Kaufland ma wywieszone wewnątrz tablice z treścią mniej
    więcej "Płatność tylko gotówką. Gotówkę można pobrać z bankomatu".
    Zasadniczo jest to prawda, tyle że w samym markecie nie ma żadnego
    bankomatu ani też filii banku, poczty czy agencji PKO BP ;-). Najbliższe
    bankomaty, banki, agencje czy poczta są dobrych kilkaset metrów dalej :-).