  • Data: 2005-05-06 21:20:51
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: d2 <d...@e...le> szukaj wiadomości tego autora

    Ja w zezłym roku bedac na wakacjach na mazurach u rodzinki zachodze z
    zona do kauflanda - 1 raz w zyciu i tak snujemy sie po sklepie. w koncu
    troche do koszyka zapakowalismy no bo w sumie towary byly tansze niz w
    miejscowosci gdzie mieszkamy. podjezdzamy do kasy - kasjerka wybija na
    wyswietlaczu 100 kilka pln a ja jej daje karte no i zonk kart nie
    przyjmuja - w sumie nie zwrocilem uwagi na naklejki na drzwiach bo
    bylem przekonany ze w takim "duzym" sklepie to pewnie honoruja. i trzeba
    bylo zostawic koszyk przy kasie i kopsnac sie do centrum w poszukiwaniu
    bankomatu i wrocic po zakupy. i jeszcze w dodatku jako nagminny
    sklerotyk wyplacilem za malo :)) i trzeba bylo pare rzeczy odlozyc na
    polke:)
    od tej pory zawsze sprawdzam co jest na naklejony na drzwiach
    wejsciowych, zeby sobie wstydu zaoszczedzic.
    [d2].