eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla? › Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
  • Data: 2002-06-02 15:07:01
    Temat: Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:addaih$d0e$1@news.onet.pl...

    > tak

    Jezeli chodzi o ten ostatni to sie nie zgadzam. Opisywalem juz kiedys jak to
    Wirtualne Polska zabrala sobie pieniadze z mojej karty, a towaru nie
    wyslala. Na rozpatrzenie reklamacji czekalem rowne 6 m-cy. W tym czasie
    oczywiscie WP nawet nie zareagowala. Pieniadze odzyskalem tylko dzieki
    dobrej woli Kredyt Banku. Bank uznal moja reklamacje mimo, ze pieniedzy nie
    udalo mu sie odzyskac [do tego czasu] od Wirtualnej Polski. Dodam, ze po
    pewnym czasie informacje dotyczace tego zamowienia zostaly zupelnie
    wymazane.
    Hehe... kiedys WP napisal zebym dal spokoj z przypominaniem tego zdarzenia
    ;). No, i faktycznie przestalem pisac o moim zdaniu nt. tego 'sklepu'.
    Zdecydowalem sie nawet dac im druga szanse ;). I oto 2 tygodnie temu
    zlozylem zamowienie na sprzet ktory oferowali po promocyjnej [jak mi sie
    wydawalo] cenie. Zamowienie zostalo przyjete, autoryzacja przebiegla
    pozytywnie. Po 2 dniach zajrzalem zobaczyc na jakim etapie realizacji sie
    ono znajduje. I coz zobaczylem... 'ANULOWANO'. Otoz Wirtualna Polska doszla
    do wniosku, ze nie wysle mi towaru i nawet nie mieli zamiaru mnie o tym
    powiadomic, mimo ze maja moje numery telefonow [dom, GSM] i e-mail. Zeby
    nikt nie myslal, ze to drobnostka to napisze, ze wartosc rynkowa zamowionych
    rzeczy przekraczala 9 000 PLN. Pracownicy Wirtualnego Sklepu jak zadzwonilem
    dowiedziec sie o przyczyne anulowania nie widzieli nic zlego w swoim
    postepowaniu i stwierdzili, ze po prostu towaru zabraklo w magazynie.
    Tak wiec odradzam zakupy w tym 'sklepie'.

    Maciej