  • Data: 2015-03-19 04:08:43
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Bo spoczywa, tylko wymyślasz jakieś pseudoanalogie "z dupy".

    Dostep do konta przez www jest jest narzędzie udostepnioym przez bank i
    to bank jest odpowiedzialny za jego bezpieczenstwo.
    Jesli bank nie potrafi tego zabezpieczyc lub sie nie da, to albo bank z
    tego narzedzia rezygnuje albo ponosi ryzyko.
    W zadnym wypadku klient.
    I tak to to działa, tyle ze w Polsce banki juz tak przerobily mozgi
    uzytkownikow, ze sami uzytkownicy wierzą, że to ich wina. Niedlugo
    zaczną do banku jak do spowiedzi chodzic.

    Osobiscie obrobili mi juz karty kredytowe w sumie z dobre 10 razy.
    Za kazdym razem dostawalem z banku list z przeprosinami i kartą z nowym
    numerem.