  • Data: 2015-03-19 04:45:05
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Wiesz, ale to są ficzery "fajnie by było", a nie "musi tak być". Bo na
    > razie to klient z bankiem się umówił, że jego przelewy bez względu na
    > kwotę będzie autoryzował tymże tokenem, czy innym hasłem, które sam
    > podał potem przestępcom.

    A to klient ma cokolwiek do gadania?
    Czy raczej "albo bierz co dają albo spadaj"?

    Sporobuj się z bankiem umowic inaczej niz oferuje ci bank.
    To drzwi szybciej zobaczysz, niż to ci się uda.
    No chyba, ze masz duuuuzzooooo zer do zaoferowania.,
    Ale nawet z dużą ilością zer co najwyzej przeskoczysz na wzorce umów z
    innej półki, a nie sobie ponegocjujesz.