  • Data: 2015-10-04 11:23:13
    Temat: Re: Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, October 3, 2015 at 10:21:30 PM UTC+2, gral wrote:

    > A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
    > Może i ja założę.
    > Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do
    > autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

    Mnie przy zakładaniu konta powiedziano o tej opłacie za SMSy, ale wspomniano też, że
    najlepiej od razu stworzyć przelewy zdefiniowane, to wtedy kolejne przelewy nie będą
    wymagać płatnych SMSów. O aplikacji też coś wspominano - generuje ona kody do
    potwierdzeń przelewów, ale nie korzystałem z niej nigdy.

    BTW. Nie znam innego banku, który pobiera opłaty za SMSy autoryzacyjne.