  • Data: 2012-11-09 20:20:14
    Temat: Re: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Hołda pisze:

    > Ściema tak oczywista, że urągająca inteligencji pani i klienta.

    No pewnie, że ściema. Coś między 18.10.2012 a 22.10.2012 zmienił się w
    mBanku sposób księgowania płatności kartowych, mówię o debetówkach, nie
    wiem, co z innymi: teraz data operacji i księgowania jest taka sama,
    niezależnie, czy blokada była, czy nie, a w opisie płatności pojawiła
    się data transakcji. Można łatwo sprawdzić w historii operacji z
    włączonym filtrem "Operacje kartowe". Czyli mBank coś ewidentnie pozmieniał.

    andy_nek