  • Data: 2012-11-09 20:42:33
    Temat: Re: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kłos" napisał w wiadomości grup

    > No pewnie, że ściema. Coś między 18.10.2012 a 22.10.2012 zmienił się w
    > mBanku sposób księgowania płatności kartowych, mówię o debetówkach, nie
    > wiem, co z innymi: teraz data operacji i księgowania jest taka sama,
    > niezależnie, czy blokada była, czy nie, a w opisie płatności pojawiła się
    > data transakcji. Można łatwo sprawdzić w historii operacji z włączonym
    > filtrem "Operacje kartowe". Czyli mBank coś ewidentnie pozmieniał.

    Jeżeli między 18 a 22 października, to znaczy, że dokładnie 18 października.

    W tym dniu mam już zaksięgowaną transakcję bankomatową z dnia 17.10 z datą
    operacji 18.10.

    To było chyba jakieś dostosowanie się banków do eurosojuzowego przepisu
    (każda transakcja kartowa księgowana z datą operacji taką samą jak data
    otrzymania obciążenia przez bank).