  • Data: 2012-11-09 22:51:49
    Temat: Re: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 19:30:53 +0100, MK napisał(a):

    > IMHO to nie sa problemy tylko prawidlowe dzialanie.

    Dokładnie, tak to było przewidziane! Karty zbliżeniowe zostały
    zaprojektowane tak, żeby działały jak karta kredytowa, tylko że z
    dopuszczalnym debetem w wysokości 0 zł i okresem "grace period"
    wynoszącym zero dni.
    A jak frajer wejdzie w niedozwolony debet, to bank zarabia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof