  • Data: 2012-11-08 19:35:45
    Temat: Re: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2012 o 19:17 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    pisze:

    > Blokady są zdecydowanie bez sensu.
    > Przecież jak ktoś wejdzie w debet, czy przekroczy limit karty to czysty
    > zysk dla banku.
    > Stosowanie blokad jest działaniem na szkodę banku więc ktoś powinien za
    > to beknąć.

    Jak przekroczy limit to znaczy, ze powienien postarac sie o wiekszy.
    Generalnie jakos nie mam szacunku do ludzi, ktorzy nie wiedza ile maja na
    rachunku. Uwazasz, ze lepiej byloby gdybys nie zatankowal samochod i nie
    mogl zaplacic, bo limit przekroczony? A moze jakbys znjadl obiad i by sie
    okazalo, ze za duzo blokad na rachunku?
    Jak zlecasz przelew w data przyszla to tez zakladasz sobie blokade?

    MK