    From: "Kredytobiorca" <i...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POLBANK i limity
    Date: Sat, 1 Dec 2007 00:40:21 +0100

    Tak sobie czytam i śmiech mnie ogarnia,
    Ktoś się skarży że nie mógł zrobić sobie przelewu przez internet z rachunku
    oszczedzającego bo ma limit i musiał zapłacić za przelew robiąc go w
    oddziale.

    otóż czy robisz przez neta, czy telefon czy internet zawsze zapłacisz 4 pln
    za przelew z rachunku oszczędzającego w POLBANKU.

    Ktoś coś tam przebąkiwał o 2 pln - człowieku, przeczytaj tabele opłat i
    prowizji :).

    To że nie powiedziałeś doradcy żeby zmienił Ci limity w bankowości
    internetowej to twoja sprawa.

    Jeśli zmieniałeś limity i dalej przelew nie idzie, zareklamuj.

    W czym Wy macie problemy heh.