  • Data: 2005-05-11 16:31:07
    Temat: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: "PKO" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coz, mozna wyslac im pismo wypowiadajace z data 24 kwietnia. A tak na
    > powaznie, to na czym polega problem? Chciales zamknac konto, to masz
    > zamkniete. Poza tym sadze, ze bank wypowiedzial umowe niezaleznie od ciebie.
    > Jest absolutnie niemozliwe, zeby PKO zareagowalo na pismo klienta juz
    > nastepnego dnia.

    Problem w tym, że TO JA wypowiedziałem im umowę, a oni prubują odwrócić
    sprawem tak, aby zostało, że to ONI mi ją wypowiedzieli. Nie liczy się to, czy
    konto jest zamknięte, tak jak chciałem, tylko możliwość fałszowania
    rzeczywistości. Nie wiem, czy byłbyś równie wyrozumiały, gdyby przysłali Ci
    pismo dotyczące np. spłaty kredytu ze sfałszowanymi datami, a ty musiałbyś to
    później sam odkręcać. Nie wierzę w zbierzność zdarzeń, bo to jest prawie
    niemożliwe (26.05 zamykam konto, 25.05 data na piśmie, 27.05 stempel
    pocztowy). Mają system komputerowy, także po zamknięciu konta, główny oddział
    banku w tym samym mieście wie od razu, że należy wysłąć pismo, takie czy inne.
    Nie żyjemy w średniowieczu, gdy czas wysyłki poczty wynosił pół miesiąca.
    Zmienili daty z premedytacją, aby w razie czego mieć papierek, że to oni
    wypowiedzieli mi umowę, a nie ja, jako klient, zrobiłem to pierwszy. Jak dla
    mnie jest to szczyt bezczelności, tylko tyle chciałem napisać.