  • Data: 2005-05-11 16:54:05
    Temat: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: "PKO" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zrozum, że niekoniecznie muszą pr_ó_bować, naprawdę nie dopuszczasz
    > możliwości, że bank faktycznie mógł wychwycić, że na koncie nie ma
    > obrotów i postanowił je rozwiazać ?

    I akurat wychwycił to po ponad dwóch latach używania konta, w momencie, gdy
    postanowiłem je zamknąć, dzień przed datą zamknięcia przze mnie konta?

    > Jesteś pewien? od jakiegoś czasu przesyłki do mnie (ekonomiczne) idą +-
    > tydzień.

    _WYSYŁKA_, pójście na pocztę i wysłanie danej przesyłki (DATA WYSYŁKI)

    > To może inaczej _co_bank_ wg Ciebie zyskuje takim postępowaniem?

    Nie ważne co zyskuje. A co zysuje uczelni wyrzucając Cię z niej, w stosunku do
    Twojej dobrowolnej rezygnacji? Zawsze gdzieś pozostanie informacja, że
    zostałeś wyrzucony, a nie sam zrezygnowałeś, to samo z bankami itd.