  • Data: 2005-05-11 20:35:24
    Temat: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    PKO napisał(a):

    > Problem w tym, że TO JA wypowiedziałem im umowę, a oni prubują odwrócić
    > sprawem tak, aby zostało, że to ONI mi ją wypowiedzieli. Nie liczy się
    > to, czy konto jest zamknięte, tak jak chciałem, tylko możliwość
    > fałszowania rzeczywistości. Nie wiem, czy byłbyś równie wyrozumiały,
    > gdyby przysłali Ci pismo dotyczące np. spłaty kredytu ze sfałszowanymi
    > datami, a ty musiałbyś to później sam odkręcać. Nie wierzę w zbierzność
    > zdarzeń, bo to jest prawie niemożliwe (26.05 zamykam konto, 25.05 data
    > na piśmie, 27.05 stempel pocztowy). Mają system komputerowy, także po
> [...]

    Przesadzasz. Zwykły zbieg okoliczności. Wypowiedzieli po prostu umowę
    wcześniej i zapewne wypowiedzieliby także, gdybyś sam do nich nie
    napisał pisma z prośbą o zmaknięcie rachunku. "Zmienili daty z
    premedytacją..." - pachnie mi to Archiwum X ;-) Swoją drogą to
    powinieneś się cieszyć, bo niektórzy próbują zamknąć rachunek przez
    kilka lat i im się to nie udaje. W archiwum grupy wiele takich
    przypadków, oj wiele...

    K.