  • Data: 2016-03-15 20:26:22
    Temat: Re: PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/15/2016 1:54 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
    > Nigdy nie byłem w USA, nawet nie ubiegałem się o wizę. Stąd zasadne jest pytanie
    czego oni chcą. Fakt, że mam niepolskie nazwisko jest wystarczający by wypytywać o
    rezydenturę?

    Nie.
    Zanies do banku polski pit i powiedz zeby sie odpieprzyli bo zamkniesz
    lokaty.

    A jestes pewien, ze to na pewno z banku?
    Najmodniejszy numer ostatnimi czasy to wyciągnąć od kogoś jego numer SSN
    i wysłać rozliczenie podatkowe z duzym zwrotem.