  • Data: 2016-03-18 13:05:50
    Temat: Re: PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    gral napisał(a) w wiadomości: ...

    >Składanie oświadczeniu o braku to już idiotyzm.
    >W ogóle co to za państewko to USA?
    >Kolejna umowa do wypowiedzenia.

    Myslisz, ze po to ja zawieralismy, zeby teraz wypowiadac ?
    Niestety, nawet Szwajcarzy sie poddali.

    USA maja dobra pałę: przelewy do bankow niewspolpracujacych sa
    oblozone wysokim podatkiem.

    >Na zasadzie wzajemności?

    No coz, zapewne niespecjalnie.
    Z drugiej strony - nasze podstawy podatkowe gorsze niz amerykanskie, a
    pomoc prawna dla polskich wladz USA czasem swiadczy.

    J.