  • Data: 2012-10-19 22:23:24
    Temat: Re: OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-19 20:11, ZbigN pisze:

    > co o tym myślę:
    > - przeczytać CAŁĄ UMOWĘ , potem spamować
    > - idę o zakład, że wcześniejsze wyjście to spore kary
    > - odsetki nie biorą się z braku ryzyka jak widać po forach
    > - 200k do lodówki na 20 lat - dzięki. Mam inne plany.
    > - a kto jest "gwarantem" tych 10% zysku - i czy na pewno nie policzy sobie 10
    rodzajów kosztów od obiektu ?

    witam

    widzę, że niezłe bzdury tutaj wypisujecie, a teraz garść faktów:
    1. przedmiotem umowy jest nabycie (na własność) apartamentu w hotelu,
    pełna własność, księga wieczysta, udział w gruncie (tak samo jak się
    kupuje mieszkanie od dewelopera)
    2. wraz z umową kupna podpisuje się umowę dzierżawy ww. apartamentu, na
    20 lat
    3. przez 20 lat klient otrzymuje wypłaty dzierżawy w kwocie 10% wartości
    netto rocznie (wypłaty miesięczne lub kwartalne)
    4. po 3 latach wartość wypłat zaczyna być indeksowana
    5. tak samo jak mieszkanie, apartament W KAŻDEJ CHWILI MOŻNA SPRZEDAĆ,
    nowy właściciel wchodzi w prawa i obowiązki tego poprzedniego
    6. każdy właściciel ma możliwość korzystania z apartamentu przez 21 dni
    w roku (oczywiście poza sezonem wakacyjnym)

    macie jakieś pytania? zapraszam na priva albo piszcie tutaj, sprzedałem
    kilka ww. apartamentów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS