  • Data: 2006-02-02 19:38:03
    Temat: Re: Open Finance
    Od: "szczepan" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Generalnie w skali od 1-10 daję im 2 - czyli nie polecam - w moim
    > przypadku jak na razie strata czasu i nerwów żeby wyciągnąć od nich jakieś
    > konkrety. Dotyczy oddziału w Krakowie przy ul. Krowoderskiej.
    >
    > Na szczęście na sobotę jestem umówiony z Expanderem - mam nadzieję, że oni
    > będą skuteczniejsi, bo inaczej to dalej się będę męczył z Open Finance, aż
    > do śmierci ;)

    > http://members.lycos.co.uk/mj78/

    Dzięki za informacje ja zostałem zaproszony na rozmowę we wtorek
    teraz będę wiedział na co zwracać baczniejszą uwagę
    a swoją drogą ciekawe jak Open Finance działa w Poznaniu
    będę mógł się o tym przekonać właśnie we wtorek

    PS.
    Skorzystałem z zaproszenia i obejrzałem fotografie
    całkiem spory dorobek wakacyjny