    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Date: Wed, 26 Mar 2008 12:17:28 +0100

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 07:44:51 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Jak glosy powstaly z automatu to nie dziwne ze zostaly wywalone

    Czy masz jakiś dowód na to, że te głosy zostały oddane przez bota?
    Czy też są to tylko Twoje swobodne spekulacje?
    Bo przez dowód rozumiem co najmniej oficjalny komunikat, podający
    *przynajmniej* adresy IP, z których ten bot głosował.

    > Wy UPRowcy to fajni manipulanci jestescie

    Po pierwsze: nie jest UPR-owcem, a po drugie: wyjaśnij, na czym miała
    polegać ta rzekoma "manipulacja" UPR-u?
    Bo dla mnie oczywistym jest, że manipulacji dopuścili się wyłącznie
    administratorzy oficjalnej strony Platformy Obywatelskiej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof