  • Data: 2010-01-05 15:21:01
    Temat: Re: OF lokata optymalna a bledne odsteki?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> news:mhl6k55160h694esbhb5f28hfiil6rl51o@4ax.com

    > Pytanie praktyczne -- jeżeli dziś przedłużę optymalną, która kończy się za
    parę
    > dni, to będzie odnowiona na 5,65% netto?

    Przeczytaj to co napisałem w jednym ze swoich ostatnich postów w tym
    temacie - tam napisałem jak przynajmniej ostatnio działało to w teorii i
    praktyce. Czy coś się zmieniło - nie wiem. Zawsze stosuję metodę, że kasa po
    lokacie wraca mi na konto a ja do kwoty lokaty + odsetek dorzucam jeszcze
    trochę grosza i pcham na nowo do OF :)