  • Data: 2009-03-08 13:28:45
    Temat: Re: Nowy Polbank
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 11:14, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > Moja WBK Money.pl po miesiącu wyglądała jakby miała co najmniej z 10
    > lat. Pod względem trwałości za wzór stawiam citi...
    Może zależy od typu karty, albo tego kiedy była wydana.
    BZWBK Pajacyk przednia strona wygląda po prawie 2 latach bardzo
    dobrze. Tylko chip trochę wytarty. Tak jak pisałem tylko z tyłu trochę
    brudu na pasku. Literki są czytelne ale na tej karcie chyba nigdy nie
    było sreberka(??) w każdym razie ja nie pamiętam.
    Natomiast KK Polbanku po dwóch miesiącach coraz trudniej odczytać CVV
    (czy jak to się n MC nazywa).
    Niedługo karta bedzie bardziej bezpieczna;) Może to celowo?