  • Data: 2003-04-17 13:58:26
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Wewnętrzne przelewy w inteligo chodzą online tylko jako QuickMoney. Wszelkie
    > płatności i przelewy - tylko w godzinach sesji Elixir, mimo, że elixirem nie
    > idą.

    O tym pisze. Wysylam wieczorem (np. o 21) z komorki (aplikacja na SIMie
    plusowym) SMSa ze zleceniem przelewu QM miedzy wlasnymi rachunkami.
    Zwrotnego SMSa z potwierdzeniem transakcji dostaje nastepnego dnia rano.
    A przeciez to jest QM i powinien zostac wykonany od razu. SMSy nie
    chodza w nocy miedzy Plusem i Inteligo?

    > W mBank nie ma żadnego QuickMoney, tylko _każdy_ przelew na rachunek w
    > mBanku jest od razu na rachunku odbiorcy. I tak być powinno!

    QM jest OK, nie trzeba zbyt wiele pisac.

    > Wchodzi 20 znaków

    U mnie 35. 15 znakow w definicji platnosci + 20 znakow na wpisanie nr
    faktury. Wystarczy. Do tej pory z dluzszym numerem faktury sie nie
    spotkalem.

    > Numer faktury TP ledwo wejdzie. A piszę też jeszcze zawsze miesiąc, za jaki
    > jest rachunek. Więc - generalnie - dupa. A co by było, jakby numer faktury
    > był dłuższy o kilka znaków, albo nie wiem, chciałbym dopisać pozdrowienia
    > dla pań z księgowości? ;-)

    A po co wpisujesz miesiac? Ja sie zastanawiam, czy oni w ogole czytaja
    opisy wplat. Sadze, ze jesli juz to rozpoznaja wplaty po kwotach i wtedy
    sa w stanie stwierdzic, ktora kiedy wplynela.

    A pozdrowienia, to rozumem. Jakos mi to nigdy nie przyszlo do glowy.

    Bartol