  • Data: 2003-04-17 14:24:40
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:b7mbl7$lfv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > O tym pisze. Wysylam wieczorem (np. o 21) z komorki (aplikacja na SIMie
    > plusowym) SMSa ze zleceniem przelewu QM miedzy wlasnymi rachunkami.
    > Zwrotnego SMSa z potwierdzeniem transakcji dostaje nastepnego dnia rano.
    > A przeciez to jest QM i powinien zostac wykonany od razu. SMSy nie
    > chodza w nocy miedzy Plusem i Inteligo?

    Mylisz pojęcia. Po prostu Serwis SMSowy masz ustawiony tylko od 8 do 20
    bodajże. Zadzwoń i powiedz, że chcesz całą dobę na bieżąco. :-) Opóźnione
    jest tutaj tylko powiadomienie, a nie sama operacja... Jeśli QM to QM - jest
    zawsze od razu.

    > A po co wpisujesz miesiac? Ja sie zastanawiam, czy oni w ogole czytaja

    Choćby dla własnej wygody, żeby potem mieć jasno co za co...

    > A pozdrowienia, to rozumem. Jakos mi to nigdy nie przyszlo do glowy.

    Mnie też nie, dopiero teraz mi zaświtało. Muszę poszukać jakąś firmę, która
    ręcznie księguje. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara