  • Data: 2003-04-17 13:30:51
    Temat: Re: Nowe w Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:b7lplv$d6c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jak to jest dokladnie w mBanku? Ja korzystam czasami z QiuckMoney do
    > przelewania kasy miedzy wlasnymi kontami. I nie narzekam. Chociaz jak
    > puszcze taki przelew SMSem z telefonu plusowego wieczorem, to wykonywany
    > jest dopiero rano. Dziwne nie? Przez www wieczorem nie probowalem, wiec
    > nie wiem, czy to standardowe zachowanie.

    Wewnętrzne przelewy w inteligo chodzą online tylko jako QuickMoney. Wszelkie
    płatności i przelewy - tylko w godzinach sesji Elixir, mimo, że elixirem nie
    idą.

    W mBank nie ma żadnego QuickMoney, tylko _każdy_ przelew na rachunek w
    mBanku jest od razu na rachunku odbiorcy. I tak być powinno!

    > A co, jak przelewasz na konto kogos innego w Inteligo, to nie wie on
    > skad kasa przyszla? Bardzo ciekawe.

    No jak wysyłasz QiuckMoney to też nie podajesz danych odbiorcy, jeno sam
    numer.
    W przelewie przychodzącym jest tylko numer rachunku i pole "tytułem"... Ale
    inteligo twierdzi, że jeśli klienci będą chcieli - to to zmienią... Więc w
    jedności siła!

    Wchodzi 20 znaków
    Numer faktury TP ledwo wejdzie. A piszę też jeszcze zawsze miesiąc, za jaki
    jest rachunek. Więc - generalnie - dupa. A co by było, jakby numer faktury
    był dłuższy o kilka znaków, albo nie wiem, chciałbym dopisać pozdrowienia
    dla pań z księgowości? ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara