    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea] operacje VC w SOLO
    Date: Sat, 14 Dec 2002 16:22:06 +0100

    > czy w SOLO widac operacje wykonane kartą VC ?
    > To karta charge więc ciekaw jestem czy jest informacja wczesniejsza czy
    tez
    > dowiadujemy sie o nich w ustalonym dniu
    > i przy okazji czy jest mozliwosc ustalenia dnia rozliczenia

    SOLO ma demo na stronach www i w dziale karty nie ma VC, bo kiedyś jej nie
    było - dostalem jednak odpowiedz z NordeaBank, że owszem opercje wykonane
    kartą VC są widoczne w SOLO.

    W WBK są widoczne, w citi również, i w sezamie BPHPBK
    a jedynie w planet Fortisa ich nie widać - czy to wina Polcardu?
    A jesli tak to Nordea nie wspołpracuje z Polcardem?
    *** blad ***