  • Data: 2004-10-06 16:09:23
    Temat: Re: [Nordea] Kolejna zwała :/
    Od: Dreptak <bmizerski_@_yahoo.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert123 wrote:

    > PS. Polskie banki to w ogóle jakaś porażka jest. Mam konta w 3ch i w zasadzie
    > w każdym mam problemy. I to nie jakieś wydumane, ale podstawowe. W Nordei
    > często awarie, dziwaczny system Solo (przelewy z datą przyszłą, brak wglądu w
    > kredyty itp.). W Inteligo pazerność - aż przez arbitra bankowego trzeba od
    > nich wyciągać niesłusznie pobrane opłaty. Bankomaty PKO BP - nie działają (4
    > na raz). Najkorzystniej na tym tle wypada mBank, choć też pewne usterki są
    > (szczególnie udziwniona obsługa przelewów z datą przyszłą na dzień wolny).
> [...]

    Proponuję odchrzanić się od polskich banków. Nie odstają od średniej
    światowej.
    Może do Szwajcarskich im trochę brakuje, ale od banków w Burundi albo
    Rwandzie napewno są lepsze :)
    W Kanadzie niektóre banki zwolniły połowę pracowników. Tam jest dopiero
    rozpierducha! Nasz burdel to mały pikuś!
    (Przepraszam, burdel to bardzo porządna instytucja)