eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej? › Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!wsi
    siz.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon.softax
    .com.pl!not-for-mail
    From: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Date: Tue, 1 Mar 2005 09:13:03 +0100
    Organization: Softax news server
    Lines: 23
    Message-ID: <d0186h$rku$1@bozon2.softax.pl>
    References: <cvvd65$rrn$1@nemesis.news.tpi.pl> <cvvgfu$vg9$1@news.elsat.net.pl>
    <cvveue$7vg$1@bozon2.softax.pl> <cvvish$von$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvgt1$8pq$1@bozon2.softax.pl> <cvvlls$bc$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvlg4$aml$1@bozon2.softax.pl> <cvvpc0$mo$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvmrd$b5i$1@bozon2.softax.pl> <cvvqv3$ra$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvo0b$bki$1@bozon2.softax.pl> <cvvsa7$vo$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1109665476 28419 62.89.75.144 (1 Mar 2005 08:24:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Mar 2005 08:24:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.181
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338581
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > No niekoniecznie. Istnieje szansa, nawet duża, że samo się naprawi.

    Raczej nie, minęło już parę miesięcy

    >
    > Inną kwestią jest, że umowa obliguje klienta do zgłaszania niezgodności
    > salda. Istnienie w historii tej operacji jest niezgodnością salda i nie
    > zgłaszając jej - teoretycznie uznajesz ją jako prawidłową.

    To nie tak.
    Ja wiem że transakcja została rozliczona nieprawidłowo.
    Bank- właściciel-bankomatu też.
    Myślę że gdyby bankomat był przez pomyłkę załoadowany większymi nominałami
    to bank potrafiłby skorygować transakcję.

    Rozumiem że człowiek/oprogramowanie/sprzęt może zawieść.
    Rozumiem że bank przez pomyłkę może mnie obciążyć 1000 razy prowizją - wtedy
    jeżeli ja pierwszy zauważę pomyłkę to ja składam reklamację.
    Ale w tym wypadku nie ma żadnego błędu/pomyłki.
    Bank ŚWIADOMIE obciążył mnie wypłatą która nie miała miejsca.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1