  • Data: 2005-03-01 08:13:03
    Temat: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No niekoniecznie. Istnieje szansa, nawet duża, że samo się naprawi.

    Raczej nie, minęło już parę miesięcy

    > Inną kwestią jest, że umowa obliguje klienta do zgłaszania niezgodności
    > salda. Istnienie w historii tej operacji jest niezgodnością salda i nie
    > zgłaszając jej - teoretycznie uznajesz ją jako prawidłową.

    To nie tak.
    Ja wiem że transakcja została rozliczona nieprawidłowo.
    Bank- właściciel-bankomatu też.
    Myślę że gdyby bankomat był przez pomyłkę załoadowany większymi nominałami
    to bank potrafiłby skorygować transakcję.

    Rozumiem że człowiek/oprogramowanie/sprzęt może zawieść.
    Rozumiem że bank przez pomyłkę może mnie obciążyć 1000 razy prowizją - wtedy
    jeżeli ja pierwszy zauważę pomyłkę to ja składam reklamację.
    Ale w tym wypadku nie ma żadnego błędu/pomyłki.
    Bank ŚWIADOMIE obciążył mnie wypłatą która nie miała miejsca.