  • 1. Data: 2011-07-07 11:26:53
    Temat: Re: Na czym Getin Online zarabia...
    Od: g...@o...pl

    > Ja wczoraj zerwałem jedną lokatę w GOL. Dziś mam pieniądze na koncie.
    > Proponuję Ci jakąś pisemną skargę złożyć....I upomnieć się o zwrot kosztów i
    > odsetki za te 6 dni - może coś to da.

    Kiedyś zerwałem lokatę w OF i środki były na rachunku w innym banku po trzech
    godzinach. Wystarczy trafić w sesje.

    Korzystając z OF i GO często mam wrażenie, że panuje tam lekki chaos, ale jeśli
    chodzi o punktualność, to wszystko OK. Dodzwonić się bywa trudno, ale wystarczy
    napisać do nich, żeby sami zadzwonili, wtedy dzwonią. Tak więc FIFI uważaj z
    wyzwiskami, bo może się okazać, że miotasz je sam na siebie.

  • 2. Data: 2011-07-07 11:38:10
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

> [...]
    > napisać do nich, żeby sami zadzwonili, wtedy dzwonią. Tak więc FIFI uważaj
    > wyzwiskami, bo może się okazać, że miotasz je sam na siebie.

    Lekki chaos? Punktualnosc? Chyba sobie zartujesz. W ciągu 6 dni to bylo
    chyba z 50 sesji i jakos nie trafilem? Napisalem 2 maile bez odpowiedzi.
    Jeszcze jakies pytania? Co ja mam innego myslec o tym zeje*anym banku? Te
    pieniadze byly mi potrzebne w poniedzialek. Chyba sądem się to skonczy bo
    inaczej nie odzyskam pieniedzy!!!