  • 1. Data: 2011-07-06 17:16:08
    Temat: Uwaga lokaty negocjowane w Nordei
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    dla lokaty w USD dają tam 1,1% ale przy większych kwotac można
    negocjować.
    Niestety po telefonie okazało się, że w wyniku "negocjacji" można
    utargować co najwyżej 0,95% w skali roku.
    Próbowałem 2 razy, bo myślałem że mnie robią w konia, ale efekt był ten
    sam.
    Wniosek - lokata bez negocjacji bywa korzystniejsza :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2011-07-06 17:55:28
    Temat: Re: Uwaga lokaty negocjowane w Nordei
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 6 Jul 2011 19:16:08 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >dla lokaty w USD dają tam 1,1% ale przy większych kwotac można

    oszczędzać w dolarach?!
    Chyba lubisz sporty ekstremalne :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-07-07 01:12:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 5...@4...com

    > oszczędzać w dolarach?!
    > Chyba lubisz sporty ekstremalne :-)

    W czym więc warto?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-07-07 09:15:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Jul 2011 03:12:37 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"Jarek Andrzejewski" 5...@4...com

    >W czym więc warto?

    podpuszczasz mnie? :-)
    A co mi tam, odpowiem: w złocie, srebrze, ziemi.
    A jeśli pieniądze, to IMHO raczej franki szwajcarskie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-07-07 15:39:22
    Od: Marcin <p...@c...net>

    > podpuszczasz mnie? :-)
    > A co mi tam, odpowiem: w złocie, srebrze, ziemi.
    > A jeśli pieniądze, to IMHO raczej franki szwajcarskie.

    w jaki sposób łatwo i bezpieczenie (a najlepiej jeszcze zdalnie)
    oszczędzać w złocie lub srebrze?
    oczywiście chodzi mi o opcje "wirtualne" (bez fizycznego kupowania
    kruszcu).

    Marcin

  • 6. Data: 2011-07-07 16:08:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 5...@4...com

    > podpuszczasz mnie? :-)
    > A co mi tam, odpowiem: w złocie, srebrze, ziemi.
    > A jeśli pieniądze, to IMHO raczej franki szwajcarskie.

    A Franek nie jest na szczycie? IMO może wreszcie zacząć
    opadać... Chyba już opada... Był po 333 -- teraz jest niżej.

    Ziemia? Ale to trzeba wiedzieć, gdzie posuną się aglomeracje. ;)
    Trzeba znać plany inwestycyjne, rozwojowe itd... Trzeba znać wyniki
    przyszłych referendów w sprawie przebiegu obwodnic i innych ważnych dróg...

    Najlepiej być politykiem, czy urzędnikiem...

    A że nie każdy może nim być...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-07-08 07:09:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Jul 2011 08:39:22 -0700 (PDT), Marcin

    >oczywiście chodzi mi o opcje "wirtualne" (bez fizycznego kupowania
    >kruszcu).

    IMHO "opcje wirtualne" są mniej bezpieczne niż fizyczny kruszec.
    Przyznaję: kupno kruszcu to większa "zabawa" niż zakładanie lokaty.
    Ale cóż: niewygoda czy inflacja - wybór należy do Ciebie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-07-08 07:28:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 7 Jul 2011 18:08:04 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >A Franek nie jest na szczycie? IMO może wreszcie zacząć
    >opadać... Chyba już opada... Był po 333 -- teraz jest niżej.

    A jest? Powiem tak: nie zakładałbym się o to, że waluta państwa bez
    deficytu budżetowego i starającego się zmniejszyć dług publiczny
    będzie traciła wobec waluty państwa zadłużającego się coraz szybciej i
    chcącego przystąpić do zbankrutowanej strefy euro :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-07-15 00:47:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 4...@4...com

> [...]
    > będzie traciła wobec waluty państwa zadłużającego się coraz szybciej i
    > chcącego przystąpić do zbankrutowanej strefy euro :-)

    Nie wiem, co z Franciszkiem (słucham czasem Franka
    Kimono, nie wiem, czy o tego chodzi -- ale że on
    z Getinem zadzierał...) ale chyba miałeś rację. :)

    Moje pytanie -- czy polskie państwo pójdzie w ślady USA i też da pracę
    drukarniom? :) W TV straszą, że wartość niespłaconych pożyczek może
    przekraczać wartość mieszkań, którymi zabezpieczono te kredyty/pożyczki...

    -=-

    Ceny nieruchomości idą w dół? A niedaleko mnie człowiek sprzedawał
    teraz właśnie nieruchomość -- ponad 2 tysiące złotych za metr
    kwadratowy. Mówił, że tak drogo, bo z ,,własnym'' miejscem
    parkingowym. :) Chciał 39 tysięcy za 19 metrów kwadratowych
    podblokowego garażu...

    Własne miejsce to miejsce wspólne (nie własność sprzedającego)
    ale tak położone, że stawiając tam samochód, nie zastawia się
    wjazdu do garażu nikomu poza właścicielem sprzedawanego garażu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-07-15 05:53:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:ivo2nd$m3q$1@inews.gazeta.pl...

    > Ceny nieruchomości idą w dół? A niedaleko mnie człowiek sprzedawał
    > teraz właśnie nieruchomość -- ponad 2 tysiące złotych za metr
    > kwadratowy.

    Nie jestes na bierzaco
    - teraz sprzedaje sie mieszkania na metry szescienne ;P