  • Data: 2019-11-12 14:06:09
    Temat: Re: Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    >W takim razie musi to być zrobione na (znacznie) gorszych warunkach,
    >niż
    >gdyby nie było tak (centralnie) sprzedawane.

    Niekoniecznie.
    Bo jak ktos chce kupic wieksza ilosc, to rynek dziala w druga strone,
    wiec jemu sie oplaca kupic hurtem od jednego sprzedawcy, nawet jesli
    cena ma byc nieco wieksza od aktualnej gieldowej.

    >Niezależnie od tego, czy kupi to ktoś hurtowo :-) czy też np.
    >uzyskana cena będzie większa niż
    >obecna wycena itd. Szybka sprzedaż = zła sprzedaż, nawet jeśli nikt
    >nic
    >nie weźmie "pod stołem".
    >Jeśli ktoś sprzedaje swoje, to nie problem (jego decyzja), ale tu ma
    >być
    >inaczej.

    Pytanie, czy PiS zalezy na sprzedazy. Bo to jednak stanowiska dla
    rodziny.
    A moze i pieniadze z dywidend zaspokoja potrzeby budzetu.
    Fakt, ze warto by sprzedac w ciagu 4 czy 8 lat, bo po co nastepcom
    zostawic :-)

    No i jeszcze mozna hurtem sprzedawac tym nowym PPK, co to beda musialy
    w cos inwestowac szybko ... a to spore pieniadze mi wychodza, bo
    jakies 20 mld rocznie ...
    w odpowiednim tempie ... moze najpierw akcje podrozeja, potem sie
    stopniowo przeniesie, za 4 lata pochwali wynikiem ... a za 8 lat to
    juz kto inny bedzie sie martwil :-(

    A ZUS juz straszy
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/emery
    tury/prezes-zus-mowi-ze-czekaja-nas-nizsze-emerytury
    /1wj3hwl

    J.